domingo, 30 de septiembre de 2012

Si no fos per tu. Cançó Catalana

                                                                                                                              Si no fos per tu
                                                                                          No hauria sentit
no hauria sentit
el batec sense por
del cor al meu pit,
ni la dolça tendresa
d'un cor acostat
de matinada.

Tu em fas brillar els ulls,
te'n duus la foscor,
em treus el neguit
del pitjor malson,
calmes les tempestes,
i atures els vents
                                             de mitja tarda.


                    Digue'm tu que coneixes
els secrets de l'ànima
 cap on haig d'anar,
     tu sempre m'escoltes
quan em fa falta,

Porta'm les espurnes
que els teus ulls llencen
les agafaré,
te les guardaré
al teu costat.


                                            Si no fos per tu
                                           hauria patit
 el fred de l'hivern      
                                           de tanta humitat
els dies de pluja

                                                                              Els temps van ser durs
Els temps van ser durs
i els dies tan llargs,
i el camí escollit
no sempre encertat,
vam passar per l'ombra,
avançant a peu
els díes de pluja



 A E.B.M.

No hay comentarios:

Publicar un comentario